Neem contact op
info@mijntoegangskaart.nl

Veelgestelde vragen

Ik heb een vraag over een evenement. Kan ik die vraag ook aan Mijn Toegangskaart stellen?

Mijn Toegangskaart is een online platform die het voor u en de organisatoren van evenementen gemakkelijker maakt om toegangskaarten te bestellen. Wij kunnen geen inhoudelijke vragen beantwoorden over het evenement. Hiervoor dient u contact op te nemen met de organisator van het evenement.

Ik heb geen e-mail met toegangskaart ontvangen. Wat kan ik doen?

Indien u geen mail heeft ontvangen kan dat verschillende oorzaken hebben:
– u heeft geen correct e-mailadres opgegeven tijdens de bestelprocedure
– de e-mail is in uw spam map terechtgekomen. Check de map met ongewenste e-mail of de e-mail daar in terechtgekomen

Heeft u bovenstaande gecontroleerd en toch geen e-mail ontvangen? Het kan altijd gebeuren dat een e-mail door een mailsysteem niet wordt doorgelaten. Stuur in dat geval een e-mail naar support@mijntoegangskaart.nl. Wij zullen u dan zo spoedig mogelijk alsnog uw toegangskaarten doen toekomen.

 
Staat uw vraag er niet bij? Stuur ons een bericht via het contactformulier of mail naar support@mijntoegangskaart.nl.